16 Haziran 2012

O Artık Bir Liseli

Küçücük bir kız çocuğunu yanıma getirdiler ve pembe beyaz bir kızın oldu dedi doktorum. Nasıl heyecanla, bir o kadar da korkuyla beklemiştim onu. Sağlıklı olsun diye çok dua etmiştim.İlk önce upuzun ellerini ve uzamış tırnaklarını gördüm.Saatlerce baktım öylece. Yüreğimde kocaman bir yer açtım ona.Sevgisiyle doldursun diye.Birkaç günlüktü sanırım onsekiz yıl beraberiz sonra ayrılacağız dedim kendi kendime.Çok kısa geldi zaman,içimi bir sızı kapladı bugün gibi hatırlıyorum. Gözlerimin önünde büyüdü. Onu kreşe götürdüğüm, anaokuluna bıraktığım günler daha dün gibi.Şimdi zorlu bir mücadeleden geçerek bir liseli olma yoluna girdi. Çok çalıştı, çok emek harcadı ve başardı. İnşallah herşey gönlünün istediği gibi olur birtanem.O artık bir liseli.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

tebrik ederim..

Yorum Gönder

yorumlar