24 Temmuz 2012

Karma

Bazen resimleri yerleştirirken ne yazacağımı bilemiyorum. Sadece onlar konuşsun istiyorum.Ama bayağı bir çalışmışım sanki.

                                                 Keçeden çiçek yaptığım şef önlükleri

                                                                  Oğlumun yastıkları


                          Brezilya nakışını yeni öğrendiğimde yapmıştım bu tabloları 



                                                                  Punch nakışı tablo

  


                                         Belsudan aldığım Judith & Kathryn tablo


                              Suda eriyen telayla yaptığım çınar yapraklı sehpa örtüsü



Bu tabloyu yaparken orjinal temayı bulamamıştım. Fotokopi çektirip bayağı zorlanarak işlemiştim. Kaç yıl çekmecede bekledi bilmiyorum. En sonunda kendisine en çok yakışan yerini buldu bence.   



                                                      Kanaviçeyi çok seviyorum ben.



                                              Artan dantellerle yaptığım lavanta keseleri



                              Bunu internette gezinirken görmüştüm, tabii dayanamadım yaptım.


Kurdele nakışı balerin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlar